۱۶ مهر ۱۳۹۹ - ۱۲:۴۷
کد خبر: ۶۶۵۵۶۱
 نماینده ولی فقیه در خوزستان:

 مشکلات مردم خوزستان براساس اولویت ها پیگیری می شود

 مشکلات مردم خوزستان براساس اولویت ها پیگیری می شود
خوزستان - حجت الاسلام والمسلمین موسوی فرد گفت: مشکلات مردم خوزستان براساس اولویت پیگیری می‌شوند که نخستین آن پل‌های شناور و ثابت است.
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، حجت‌الاسلام والمسلمین سید محمدنبی موسوی فرد، نماینده ولی فقیه در خوزستان، در حاشیه بازدید از پل شناور دهستان عنافچه به ملاثانی، ضمن تسلیت اربعین حسینی در رابطه با پیگیری مشکلات شهرستان باوی از طرف مسؤولان، عنوان داشت: با بررسی مسائل استان خوزستان، شاهد مشکلات بسیاری هستیم، که نخستین آن پل‌های ثابت و شناور است؛ همچنین پیرامون فرسایش پل شناور ایجاد شده توسط ارتش نیز با امیر حیدری، فرمانده نیروی زمینی ارتش و پل ثابت با آقای اسلامی وزیر راه و شهرسازی صحبت‌هایی صورت گرفته است.

نماینده ولی فقیه در خوزستان به اهمیت ارزیابی قبل و بعد از انقلاب اسلامی ایران اشاره کرد و بیان داشت: در این سنجش، ایران اسلامی قابل مقایسه نیست و بی شک انقلاب در استان خوزستان برکاتی را به همراه داشته است که به مراتب بیش از دوران قبل انقلاب است.

امام جمعه اهواز با اشاره به وجود مشکلات معیشتی و اشتغال در جامعه، ادامه داد: این مسائل سبب شده تا برخی کارکرد‌ها و اقدامات خوب را نبینند، علاوه بر این باوجود تمامی زحماتی که انقلاب کشیده است، اما با نقطه مطلوب فاصله داریم و همه تلاش ما این است که به آن نقطه‌ مطلوب راه پیدا کنیم.

حجت الاسلام والمسلمین موسوی فرد در رابطه با مشکلات شهرستان باوی بیان داشت: مسؤولان شهرستان و امام جمعه محترم پیگیر مشکلات براساس اولویت هستند، اولین مشکلی که بنده از زبان مردم در دیدار‌ها شنیده ام، مسئله پل است، پل متحرکی که متعلق به ارتش است دچار فرسایش شده بود، با امیر حیدری و وزیر راه در رابطه با پل ثابت صحبت شد، به حول و قوه الهی مشکل پل شناور دهستان عنافچه به ملاثانی شهرستان باوی حل و ماشین‌های سبک تا زمانی که مشکل پل ثابت حل شود، تردد می‌کنند.

وی با اشاره به حل مشکل پل برای تردد، گفت: در مرحله نخست  مشکل پل برای تردد حل شده است، با توجه به وعده ارتش مشکل پل شناور حل می‌شود و ما نیز به سهم خود پیگیری می‌کنیم تا دو هفته‌ی آینده این اتفاق رخ رهد.

نماینده ولی فقیه در خوزستان در خصوص پل ثابت پیگیری برای اعتبار امسال و سال آینده، عنوان داشت: پیمانکار در حال کار است، پیگیری برای اعتبار امسال و سال آینده انجام خواهد شد، به دنبال این هستیم که مشکلات مردم یکی پس از دیگری حل شوند.

امام جمعه اهواز در ادامه با اشاره به وعده‌ سه ماه پیش مسئولان به شادگان در خصوص منطقه سعدی بیان داشت: بازدید که صورت گرفت و با مصاحبه‌هایی که از مردم شد به فضل پروردگار این مشکل برطرف شد.

حجت الاسلام والمسلمین موسوی فرد در رابطه با مطالبات براساس توانمندی‌ها، تصریح کرد: مطالبات مردم بسیار است، اما باید این مطالبات با مشاهده توانمندی‌های مسؤولان پیگیری شود.

وی در پایان با اشاره مطالبات مردم در این منطقه خاطرنشان کرد: مردم سه اولویت را بیان کردند که نخست پیگیری چهار کیلومتر جاده، درمانگاه و امنیت است که قطعاً پیگیری کرده و بعد از حل شدن در جمع مردم حضور پیدا می‌کنیم، باید توجه شود که مشکلات کشور بسیار است، اما تلاش می‌شود بر اساس نیاز مردم عزیز حداقل احتیاجات برطرف شود./۹۴۵۶/د102/ب1
ارسال نظرات